lördag 16 januari 2010

Maia Hirasawa "The worrying kind"

2 kommentarer:

  1. Hej på dej!

    Kikar in. Verkar det bra här?

    Trevlig Lördag!

    Kram / Suss

    SvaraRadera
  2. Hej Suss!

    Kul att du kikade in här!

    Det är roligt att testa sig fram här. Jag har ett problem för tillfället. Jag kan inte lägga in länkar till andra bloggar. Inte ens när min dotter hjälper mig som själv har bloggat länge här på Blogspot.

    Fast det måste gå att lösa, tänker jag.

    Jag har inte heller hittat någon bra kalender som är på svenska. Så jag valde en på engelska.

    Annars så tycker jag att det är lätt att fixa till det här, både med musik och bilder. Det har fungerat bra.

    Så det blir nog bra med tiden. Var jag nu än hamnar. Här är i alla fall ingen seghet i systemet, inte vad jag upplevt än i alla fall. Och det är ju den främsta anledningen till att jag funderar på att byta till Blogspot.

    Trevlig lördag!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera