lördag 31 december 2011

Nyårshälsning från Mimmi


NU mår jag bra! Äntligen har min mage kommit loss igen!

Tack alla snälla vovveälskare här i världen som tänkt på mig. Blöt hundpuss från mig till er!

GOTT NYTT ÅR!!!

Min matte är så glad, för nu slipper hon sitta på djursjukhuset med mig idag! 

Hälsningar Mimmi ♥ 

P.S. Den stora katten här i huset hälsar också till er och tackar för året som varit. Hon tycker att det snart är hennes tur att vara på bild här i bloggen igen. Ja, ja, vi är ju två om det, numera ... D.S.

8 kommentarer:

  1. Glad för er skull att ni får ett fint slut på 2011 tillsammans :)
    Gott Nytt År fina bloggvän!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att vovven blev frisk och fick komma hem. LIte synd om kissen förstås som kommer i skymundan. Gott Nytt till dig och Mimmi och Kissen och dina nära och kära. Kram cathrin

    SvaraRadera
  3. Gunilla: Det blev ett lyckligt slut på 2011, tack och lov. Gott Nytt År till dig också, Gunilla! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Cathrin: Det var verkligen härligt att slippa lämna in henne en gång till på djursjukhuset igår. Hon mår bra idag också. Kissen tar nog snart sin plats här i bloggen igen. Vi pysslar särskilt mycket om vår katt nu också. De lär känna varandra alltmer, märker jag.

    Gott Nytt, Cathrin! Vi hörs i cyberrymden!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Nämen vilken sötis! Glad att hon mår bra :)

    SvaraRadera
  6. Jamen Mimmi, kände du inte till att hundar inte äter grus?
    Har du näringsbrist eller smaka den salt? En haiku till dig:

    På vitfruset gräs (inte grus)
    står en svart liten pudel.
    Kärt fotomotiv

    Hälsa din kramsnälla matte från Kalle i Tallebacken :)

    SvaraRadera
  7. Hälsokick: En riktig sötis är hon, lilla Mimmi. :) Nu mår hon bra igen, tack och lov. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Kalle: Grus smakar så gott, ju. Men nu låter Matte mig mest gå i gräs. Jag förstår inte varför.

    Hälsningar
    Mimmi ;)

    SvaraRadera