måndag 6 februari 2012

Om jobbet just nu

Just nu jobbar jag med att göra klart årets turisttidning för Mullsjö kommun i samarbete med Tidningsbyrån i Jönköping. Klicka gärna på länken och kika in i Tidningsbyråns nya hemsida. Jag finns med på bild där tillsammans med några av de andra härliga människorna som jag samarbetar med.

Tidningen Mullsjö Turistinformation delas ut i hela Mullsjö kommun och finns att få tag i på olika ställen under hela 2012 för turister eller andra intresserade.

Det finns många intressanta tips om utflyktsmål och sevärdheter i tidningen. Mullsjö kommun har inte minst en spännande natur, tycker jag. Där finns friluftsaktiviteter för hela året. Vintertid kan man till exempel åka utförsåkning i fina slalombackar eller hundspann om man hellre vill det.

4 kommentarer:

  1. Jaså det händer lite i Mullsjö med ;) ibland har vi åkt till Engelska villamoch ätit Julbord;) kram från Carola

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst händer det saker i Mullsjö. Du får skaffa dig deras turisttidning eller läsa på nätet så ska du se att där finns saker att göra. Lagom långt för en liten utflykt att åka till Mullsjö från Jönköping.

      Kram!

      Radera
  2. Mullsjöveckan har jag hört i samband med en speciell
    poststämpel. Vad händer då i Mullsjö. Nåt ekologiskt?
    Jag har fått ont i musarmen, men det blev till en haiku.

    Under snötäcket
    biter isfläckar sig fast.
    Varning för halka.

    Allt för konsten Anna-Karin :) Kalle i Grusbacken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det händer olika saker i Mullsjö. Det är bara att kolla i länken till turisttidningen eller att kolla på nätet. Åka hundspann, kanske? Vad säger du om det, Kalle?

      Musarm, aj, aj, aj... ta väl hand om dig, Kalle.

      Kram!

      Radera