söndag 1 april 2012

Så får du platt mage


4 kommentarer:

  1. God första april morgon Anna-Karin...
    hahaha ja där fick jag..
    trodde på nån ny enkel metod..jaha får klara det ändå..*småler*
    Ha en go dag ,
    hoppas ni har varmgr. och sol o skönt vid husväggen iaf.
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Hej du Anna-Karin! Äntligen har jag fått tid över att komma på ett litet släktträffbesök hos dig, på en kopp kaffe eller två. Vid tre-tiden i eftermiddag. Går det bra? Kram Kalle i Tallebacken:)

    SvaraRadera
  3. Hihi. :)

    En rubrik som kunde varit skriven av kvällstidningarna.

    Varma hälsningar!

    SvaraRadera
  4. Lite roligt får man ju ha när det är första april. ;) Tack ni som var så modiga och vågade berätta att ni blivit lurade här i min blogg.

    Kalle: Jag väntade på dig här hemma, sen kom jag på att du hade väl lurat mig tillbaka, ha, ha... ;)

    Kram!

    SvaraRadera