tisdag 5 juni 2012

Love ...


Love ... Love until the night collapses.

(Pablo Neruda)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack, min fina vän Gunilla.

      Allt gott och kram

      Radera
  2. Anna-Karin, du måste överklaga FK-damens beslut att neka din sjukersättning annars ser det ju ut som du liksom bara försökte..
    (Hon kanske bara är inhyrd från ett bemanningsföretag med en kurs i förkylning som merit) Så var det Love.

    Många frågar sig
    vart tog kärleken vägen.
    Samlar frimärken.

    Långkram från Kalle i Tallebacken. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kalle, du kan vara lugn. Jag kommer att överklaga den här gången. Har jag bara bestämt mig för något kan inget stoppa mig mer än döden. Det är sådan som jag är.

      Jag samlar kraft just nu. Troligen kommer jag att ta hjälp av en advokat.

      Fast innan jag kan överklaga måste jag ju få ett negativt beslut från FK, eller hur? Jag behöver ha det på papper.

      Ja, vart tog kärleken vägen, Kalle? ;)

      Kram!

      Radera