lördag 21 juli 2012

Mimmi mår bra


Det kändes tomt att lämna Mimmi på djursjukhuset. Att bara ha med sig hennes koppel tillbaka till bilen.

Allt gick i alla fall bra på djursjukhuset med Mimmi. Hon sövdes. Man tog bort tanden som växte snett.

Röntgen visade inga nya förändringar i skelettet på Mimmi.

Det blir ett återbesök om sex veckor.

Mimmi får gå lite längre promenader nu. Hon ska fortsätta att ta sin smärtstillande medicin.

Det känns bra att allt verkar gå åt rätt håll. Kanske slipper Mimmi opereras? Jag hoppas.



2 kommentarer:

  1. Jag har också tagit ett foto på Mimmi.
    Hon säger att hon snart är på benen igen!
    Men hon tycker luggen skymmer sikten.
    Vow vow

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mimmi är så glad att hon får gå lite längre promenader nu. Och det är jag också glad för.

      Luggen är lite väl lång, jag håller med dig, Kalle. Nästa gång ska jag se till att den klipps kortare. Så att man kan se hur vackra ögon Mimmi har.

      Kram!

      Radera