måndag 24 september 2012

Läkarbesök och nytt EKG

Idag har jag ont i magen för jag ska till min läkare på vårdcentralen. Man ska bland annat ta ett nytt EKG på mitt hjärta. Och så ska min läkare skriva ett nytt intyg till FK. (Det är knappt ett år sedan min läkare skrev det förra intyget.) Förkyld är jag också. Fast det är en bagatell i sammanhanget.

Det blir spännande att se om jag fortfarande har ett vänstersidigt skänkelblock i mitt hjärta, som man såg på EKG i början av sommaren, senast jag var hos min läkare.

Är skadan i mitt hjärta kvar, vilket är troligt, ska jag så snart som möjligt utredas vidare när det gäller mitt hjärta. 


Jag är darrig som ett asplöv när det gäller läkarundersökningar. 

Fast ibland måste man göra saker fast att man inte vill, som Astrid Lindgren sa. Annars är man ingen riktig människa utan bara en liten lort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar