lördag 16 mars 2013

Fest

Dukat för kombinerat 20- och 25-årskalas hemma hos mig idag.

8 kommentarer:

  1. Grattis alla hjärtan denna härliga dag.

    Glasen glittrar
    silvret glimmar
    mamma twittrar
    om glada timmar.

    Allt gott till er från Kalle i Långbacken ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en härlig fest som vi hade. :)

      Kram

      Radera
  2. Vilken vacker dukning. Önskar er ett kalas att minnas ❤
    Skåpet i bakgrunden var helt i min smak, genuint o "gammalt".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Helen. :) Ja, vi fick ett härligt kalas. Mycket prat och många skratt.

      Skåpet har vi ärvt. Det är inget "värde" i det ekonomiskt sett. Fast jag har alltid tyckt att det är vackert och att det är praktiskt för förvaring. Tänk vilket hantverk det är i det här skåpet, sällan att nytillverkade svenska möbler idag är så arbetade. Så mycket tid någon lagt ned på att göra det här skåpet vackert och hållbart.

      Helst av allt vill jag måla det vitt. Shabby-chic-stil. :)

      Kram

      Radera
  3. Vacker dukning,,,,,glittrande..

    kram,,,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Ulla. :)

      Solen lyser in genom fönstret och får det att glittra i glasen. :)

      Kram

      Radera
  4. Vilken härlig jubileumsfest det blir den 28 oktober i år
    när du och dina döttrar kan fira 100 år tillsammans!
    Uträknat av Kalle, så sätt stort kryss i almanackan ;)

    Min systers barnbarn och jag är födda samma datum och
    vi har nu i snart ett år varit ”100 åringar” Jag är den äldste ;)))

    Tänk som tiden går. Hurra för dig Anna-Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du rätt i, Kalle, vilket kalas vi kan ha i år här i familjen! :)

      Jasså, du är den äldste, Kalle? ;) :)) Kan tänka mig att det kanske känns speciellt för dig att du och din systers barnbarn har samma datum som födelsedag.

      Hurra för dig, Kalle! :)

      Radera