torsdag 2 april 2015

Glad Påsk!


Glad Påsk önskar jag alla mina vänner och bloggföljare!

8 kommentarer:

  1. Hej. Tittar in för att önska Glad Påsk! Men Oj, vad ser jag 500 000 kr rikare har du blivit.... Hm. Hoppas allt är någorlunda väl med dig. Ser att din bok blir uppskattad och gläds åt det, för det förtjänar både du och boken. Ibland läser jag om vissa kapitel. Kram Cathrin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Cathrin! Så glad jag blev när jag fick se att du kikat in här i min blogg! Jag saknar bloggarna på Passagen. Har du börjat blogga någon annanstans? Om inte, hur känns det att inte blogga längre?

      Det är härligt att få positiv respons tillbaka från de som läst min bok. Känns nästan overkligt, inte minst att min bok nu finns att låna på biblioteket här i stan där jag bor. Jag tar små steg med boken och så får jag se vart det leder.

      Tack för att du berättar att du läser om vissa kapitel i boken jag skrivit, det gör mig glad att läsa det. :) Så som jag drömde om att det skulle bli med det jag skrivit.

      Jag önskar att du får en skön påskhelg. Själv tar jag det ganska lugnt i påsk. Har haft mycket omkring mig ända sedan jul och det tar ut sin rätt efter ett tag.

      Kramar

      P.S. Det var en skräpkommentar jag fått om den stora vinsten, ha, ha.. hade varit kul om det varit verklighet. ;) :)

      Radera
    2. Nej, det har inte blivit någon ny blogg. Jag saknar också Passagen bloggarna. Det känns både skönt och trist att inte ha någon egen blogg. Skönt då jag slipper känna att jag inget har att skriva om och tråkigt för jag saknar kontakterna med folket. Ta hand om dig! Kram Cathrin

      Radera
  2. Det var ju bara jag Kalle i Tallebacken som Aprilskämtade
    lite med dig Anna-Karin. Inte har jag något att komma med.
    Glad och fin påskhelg hoppas jag ändå du får i skräpvädret ;)

    Hej Cathrin, jag saknar dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha.. var det du, Kalle? Då lyckades du med ditt aprilskämt, nästan i alla fall. ;) :)) :)

      Jag saknar också Cathrins blogg.

      Vädret i påsk har varit härligt i Vätterbygden.

      Kram

      Radera
  3. Kalle: Hej på dig. Jag saknar dig med! Cathrin

    SvaraRadera
  4. Fortsatt glad helg önskar dig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Moi! :)

      Hoppas att din påsk har varit skön.

      Kram

      Radera