onsdag 9 augusti 2017

Sverige-semester


I sommar har jag varit i Sverige hela sommaren. Vi har åkt kortare resor till vackra ställen. Jag har varit i Stockholm ett par dagar. I Skåne och på Västkusten bland annat.

I Kåseberga på Österlen njöt jag av alla de vackra vallmoblommorna, ljudet från havets vågor och ljumma sommarvindar en underbar dag i juli. Österlen är för mig en av de vackraste platserna i Sverige som jag har upplevt.

Det har varit en sval och blåsig sommar. Temperaturen har passat mig. Jag gillar inte när det är runt 30 grader varmt. 20-25 grader gillar jag mycket bättre. Att det regnar ibland känns bara skönt tycker jag. Så för mig har det varit en sommar där jag har mått bra och upplevt mycket vacker natur och träffat människor jag håller av. Jag önskar att du som kanske kikar in här också har haft en fin sommar i år. Och än är där härliga dagar och kvällar kvar att njuta av.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Vad härligt du haft det och så kul att åka runt så i landet. Det är ju tre ställen med många sevärdheter. Underbart att det varit så lyckat på många vis och att du mått bra. Du beskriver det så bra och fint också. Hoppas du får en härlig helg kram från Malin

    SvaraRadera