lördag 6 mars 2010

Andreas Johnson "We can work it out"

2 kommentarer:

  1. Vilka håller du på i kvällens tävling?
    Jag hoppas att Pernilla och Neo tar sig till finalen.

    Ha en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Gunilla!

    Jag kikar in här precis innan jag ska gå och lägga mig. Så jag vet ju hur det gick. Pernilla gick vidare och hennes låt är bra och hon är proffsig. Fast mina tre personliga favoriter ser du ju här i min blogg.

    Kul att du kikade in här idag, tack! Jag tänkte på dig förut idag, men jag har inte bloggat särskilt mycket idag. Och så har jag så ont i min hand och arm ända upp till nacken efter att jag ramlade omkull häromdagen igen. Andra gången på mindre än en vecka. Det var blank is på trottoaren i stan. Fast det är inget svullet, så jag tror att det blir bra snart igen. Jag hade tur två gånger den här veckan, att jag inte bröt något eller så. :)

    Ha det bra, Gunilla! Vi hörs!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera