fredag 26 oktober 2012

Glada nyheter!


GLADA NYHETER!!!

Blodproverna visade att mitt hjärta mår bra. Trots skadan är där ingen hjärtsvikt. Jag har bara något mycket ovanligt i mitt hjärta, ett vänstersidigt skänkeblock, som gör pumpförmågan i hjärtat något nedsatt.

Alla värden var bra. Jag har fått klartecken att ÄNTLIGEN börja träna. Jag har lätt övervikt och den vill jag ta itu med. Jag samlade på mig några kilon med all stressen och sömnlösa nätter när mamma var så sjuk och sedan dog.

Tack alla underbara som känt med mig den här tiden som jag vandrat i oro med olika besked från läkarna.

Jag ska försöka få reda på lite mer om skadan i mitt hjärta så småningom, fakta.

Just nu är jag bara väldigt, väldigt lättad och mycket GLAD och ödmjukt tacksam.

På något sätt får jag fira det här i helgen.Kanske gå på bio?

Så himlans glad jag känner mig just nu!

Tack livet!


4 kommentarer:

  1. Härliga nyheter denna solskensdag!

    ♥ ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du visste så lättad och lycklig jag kände mig när jag fick veta det här från min läkare, SoF! Nu kan det bara bli bättre! :)

      Kram! <3<3<3

      Radera
  2. Jag är jätteglad för din skull.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snälle Bosse. Att kunna känna sig glad för någon annans skull är en av de vackraste egenskaper vi har som människor, tycker jag.

      Kram och allt gott!

      Radera