onsdag 13 februari 2013

Katter kan slappa


4 kommentarer:

  1. Undras om katter vet hur bra de har det. Vi borde lära av dem.
    Det har inte gått att kommentera hos dig. Fel på Java Skriften.
    Hjärtats dag bör det vara varje dag men det behövs kanske
    en särskild påminnelsedag. Hur mår ditt IRL-hjärta?
    Kram från Kalle. Hoppas du haft en god dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag tror att min katt vet hur bra hon har det. Det är därför som hon ligger så där avslappnad på fönsterbrädan. ;)

      Jobbigt när det inte går att kommentera, eller krånglar, vad än nu det beror på.

      Hur mitt IRL-hjärta mår får jag veta de närmaste två veckorna. Blodprov igen i nästa vecka (jag avskyr att ta blodprover) och sen EKG, träffa en överläkare på kardiologen veckan därpå. Sedan kommer jag att veta mer. De senaste värdena var inte helt OK har jag fått veta nu, tyvärr. Kanske har de blivit bättre, jag hoppas det.

      Kram

      Radera
  2. Katter kan det där med mindfullness :)

    SvaraRadera