onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År!


Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag alla mina vänner!


6 kommentarer:

  1. Gott Nytt År Anna-Karin Vi får hoppas det blir bättre också.
    Tack för alla dina givande bloggarbeten och alla kommentarer
    med smilisar du skrivit till mig. Och tack för tomten ;)
    Din bok ”Omfamna Livet” skall jag snarast läsa en gång till.

    Allt är frid och lugn
    hunden och katten sover
    gott vid årets slut.

    Allt väl i snöfri Tallebacke. ((Krak)) Kalle

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gott Nytt År till dig också, Kalle! :)

      Tack ska du ha för att du följt mitt bloggande också under 2014. Omfamna livet är en bok som jag tänker att man kan läsa om flera gånger. Det är så jag valt att skriva den.

      Nu är det snöfritt hos mig igen. Och väldigt blåsigt därute just nu.

      Kram och ha en bra start på 2015!

      Radera
  2. Agneta utanför Piteå....vill önska ett fint 2015. Jag läser i Din/min bok Omfamna livet då och då. På lördag ska jag ge bort den andra jag köpte till ett syskonbarn till min sambo. Den hamnar då i Sorsele. Ha det gott! // Agneta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Agneta!

      Så roligt att du skriver till mig om Omfamna livet, att du läser i den. Och att ex nr två som du köpte ska hamna i Sorsele. Varm läsning från en människa till en annan är det jag önskar med texterna jag skrivit.

      Ett riktigt Gott Nytt År och ett härligt 2015 önskar jag dig!

      Kram

      Radera
  3. God fortsättning och allt bästa önskar jag! Kram

    SvaraRadera