torsdag 2 juni 2011

Jag är gästbloggare



Den här veckan är jag gästbloggare för första gången i mitt liv hos författaren Christian Johansson. Blogginlägget skulle på något sätt handla om böcker eller skrivande, skrev Christian till mig.

Eftersom jag länge funderat över att skriva om vad böckerna och skrivandet betytt för mig i mitt liv, visste jag direkt vad jag ville blogga om. Min gästblogg heter "Maskrosbarnet, böckerna och skrivandet". Välkommen att läsa! Skriv gärna en kommentar om du känner att du vill det.

Jag känner mig så stolt att jag har fått möjligheten att gästblogga. Jag tror att jag kommer att göra det fler gånger hos andra bloggare. Det är ett sätt att öva mig i mitt skrivande. En utmaning som får mig att utvecklas.

Ett särskilt tack till Christian som gav mig möjligheten att vara Veckans gästbloggare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar