torsdag 8 december 2011

Never ...


6 kommentarer:

  1. Man skall va nöjd med vad man har, att man sig inte längre
    sträcker än täcket räcker---ty då blir foten bar.
    Brukar alltid Kalle i Tallebacken komma dragandes med när
    han har försovit sig. Ha det bra i vinterrusket Anna-Karin.

    SvaraRadera
  2. Mycket tänkvärt. Jag ska be någon som har en färgskrivare att skriva ut den åt mig.

    Allt gott!

    SvaraRadera
  3. Fast det är ju detta du skriver om hela tiden i olika former. Den så ovärderliga Kärleken.

    Jag läser din blogg nästan varje dag.

    Tack för att du skriver den!

    SvaraRadera
  4. Kalle: Bara fötter kan bli kalla fötter. Håll dig varm, Kalle. ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Lilla grisen: Visst är det sanna och vackra ord. :)

    Tack för det fina du skriver till mig om mitt bloggande. Det gör mig så glad, lika glad som när du skriver att du läser min blogg nästan varje dag. :)

    Allt gott till dig, fina Lilla grisen. Se upp nu när det närmar sig jul, så inte du blir en julskinka. ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Anna-Karin, jag draaaaaaar mig i det längsta, att för en
    intelligent person som du, säga att det inte handlade
    bara om bara fötter utan var en synonymhistoria om
    ekonomi. Inte din, utan den världsliga. EU mfl.

    Men det är klart, fryser fötterna fryser hela kroppen. ;)
    VARM KRAM till dig Anna-Karin, Kalle.

    SvaraRadera