torsdag 11 mars 2010

Flyttfågel?


Jag har idag bestämt mig för att under en testperiod endast blogga i mina två bloggar här på Blogspot. Det finns flera skäl till att jag överväger att lämna Passagen. Ett av dem är att jag har extra mycket jobb just nu, jag behöver fokusera mitt bloggande. Men det finns också andra skäl.

Kanske blir jag en "flyttfågel" från Passagen jag också?

Jag får se. Jag behöver lite mer betänketid. Hur som helst kommer jag att skriva betydligt mer i "Maskroskvinnans Tankefrön" från och med idag än vad jag gjort tidigare.

Välkomna att läsa!

8 kommentarer:

  1. Känns också lite lugnare och mer harmoniskt här på Blogger då man slipper alla flippriga reklaminslag mellan blogginläggen. Jag gillar Blogger även om det sannolikt finns fler bra tjänster för bloggande. På WordPress brukar man kunna hitta många bra och seriösa bloggar.

    Nu när våren står för dörren skall jag återuppta mitt fotograferande och fotobloggande som legat i träda en längre tid. Är dock ingen seriös bloggare på riktigt.

    Hälsningar från min utsiktspunkt långt upp i Örebros högsta bostadsfastighet.

    SvaraRadera
  2. En bra beslut tycker jag!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hej Carl!

    Jag håller med dig om att det är lugnare här utan reklaminslagen. Det är ett av skälen till min testperiod här på Blogspot. Det finns flera.

    Jag hoppas kunna kika in i din blogg så småningom. Så kan jag se vårbilder från Örebro där, gissar jag.

    Oj, då! Jag förstår av det du skriver att du bor högt upp i ett hus. Undrar hur många våningar upp?

    Jag själv är mer "jordbunden". Vill helst kunna kliva rakt ut på jorden från dörren där jag bor.

    Ha en bra dag!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Hej Gunilla!

    Tack för ditt stöd. Jag ska testa en period att endast blogga här på Blogspot. Så får jag fatta ett beslut sedan. Det är lite som att gå i körskola, för att känna på hur det känns innan jag börjar köra på rikigt. :))

    Vi hörs!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Hej Anna-Karin!

    Du har fått det så fint här med, så jag förstår att du vill vara här mer nu.

    Jag kanske flyttar med alla er som alltmer försvinner från Passagen, men det blir nog inte förrän jag flyttar "på riktigt".

    Lycka nu till med både jobb och den fina bloggen.

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej Bella!

    Tack för det du skriver om min blogg. Det är en enkel blogg, en av de färdiga layouter som finns här på Blogspot. Sedan är det ganska lätt att fixa till den, att byta ut bilder, lägga in dikter och citat, om man vill det. Smidig att hantera, tycker jag så här långt i alla fall.

    Jag ska "övningsköra" här på Blogspot ett tag nu, fullt ut. Så får jag se vad jag bestämmer mig för sedan.

    Tack för att du önskar mig lycka till. Jag kommer att kika in hos dig vid tillfälle, som vanligt.

    Kramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  7. Stanna här du med vetja, själv så har jag aldrig ångrat att jag flyttat hit, tvärtom.

    SvaraRadera
  8. Hej Anne-Sofie!

    Nu ska jag testa ordentligt hur det fungerar här, och så får jag bestämma mig för hur jag ska göra sedan.

    Du låter positiv till Blogspot och jag känner att jag kan säkert fråga dig om jag behöver hjälp, eller hur?

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera