fredag 8 juli 2011

Jag är Veckans Rockstjärna!


Oj, så stolt och glad jag känner mig!

Jag har precis fått mail om att jag är Veckans Rockstjärna hos bloggaren och livsstilsdesignern Cecilia Kärvegård.

Stort tack, Cecilia, för att du uppmärksammar mig och mitt bloggande. Det peppar mig att fortsätta att skriva och leva så som jag gör.

Så här skriver Cecilia i sin blogg om varför just jag har fått bli Veckans Rockstjärna:

"Någon som har hög Rockstjärnestatus den här veckan Är......Anna-Karin!!!!! som skriver bloggen Maskroskvinnans Tankefrön. På Anna-Karins blogg finns det mycket härligt och inspirerande att läsa. Hennes inlägg lämnar ingen oberörd. Anna-Karin söker efter det ljusa i tillvaron och skriver ofta med en glimt i ögat!"

Tack än en gång, Cecilia. Just nu känner jag mig som en Rockstjärna, faktiskt. En sån som vill äta glass med jordgubbar... till middag idag. Så klart att jag ska fira det här på något sätt med mina älskade!

Hmmm... nu fick jag något att fundera på, undrar vad jag ska hitta på?

Hur ska jag fira?

Fira ska jag ju, jag älskar att fira ju. Alldeles särskilt mitt i vardagen. Rockstjärna som jag är.
 

1 kommentar:

  1. En sådan fantastisk kvinna som du kan inte vara annat än en Rockstjärna!

    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera