tisdag 27 december 2011

Habo-tidningen 2012


Nu finns Habo-tidningen på nätet, Habo kommuns turisttidning för 2012 där jag skrivit och tagit foton till de flesta artiklarna. Huvudartikeln är en intervju med sångerskan, författaren och föreläsaren Lena Maria Klingvall som jag har gjort. Det finns massor av intressanta människor, evenemang och ställen att läsa om i Habo-tidningen. Intressanta utflyktsmål både för den som bor nära Habo eller långt ifrån. Många tips om sevärdheter och annat att upptäcka.

Så stolt jag känner mig över mig själv. Efter tretton långa års sjukskrivning har jag gjort detta. Mitt hjärta bultar hårt just nu. Det har varit en lång resa men värd varenda minut. 

Kika gärna in i tidningen om du har lust!

Här är länken: Habo-tidningen 2012

4 kommentarer:

  1. Åh, Lena Maria Klingvall är nog den mest faschinerande människa jag har sett på TV.

    När hon intervjuades i "Här är ditt liv" satt jag som fastklistrad med hakan i näven hela tiden.

    Det är inte undra på att hon är så stor i Japan som hon är. Med den utstrålningen och styrkan hon har trots (eller kanske tack vare ) sitt handikapp är beundransvärd.

    Före jul kom det paket på posten från Mun och fotmålarna, som hon ingår i. jag tvekade inte en sekund utan la in en slant.

    Föresten. En bra artikel du gjort, kanske ska nämna det också så även du får lite beröm. :)

    Lycka till med allt jobb du har framöver.
    Kram / Bella

    SvaraRadera
  2. Bella: Det var ett fint möte med Lena Maria Klingvall, jag är glad att ha fått träffa henne i verkligheten.

    Tack för det du skriver om artikeln jag skrivit. Jag är nöjd med jobbet jag gjort. Snart är det dags för mig att göra turisttidningen för Mullsjö kommun. Så då blir det mindre tid och kraft för att blogga igen. Men var sak har sin tid i livet. :)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tvillingmamma: Tack! :) Detsamma önskar jag dig, du med den så vackra bloggen! :)

    Kram!

    SvaraRadera